niedziela, 30 sierpnia 2015

Chusta Nurmilintu

Kolejna chusta, z resztek Ingi (Włóczki Warmii). Włóczka pozostała mi od sweterka, który robiłam zeszłej jesieni:

Wzór na chustę znalazłam na jednym z blogów, tak mi się spodobał, że koniecznie musiałam od razu zabrać się za jej zrobienie ;)
Bardzo przyjemnie się robiło, zamierzam jeszcze wrócić do tego schematu. :)

Miłego oglądania fotek i spokojnej ostatniej wakacyjnej niedzieli :)





































I parę fotek autorstwa mojej córki z wyprawy rowerowej ;-) tak mi się spodobały, że musiałam je tu wstawić ;)




13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia Iwonko. Chusta rzeczywiście jest bardzo wdzięczna. W Twoim wykonaniu wygląda wspaniale. Ja zrobiłam już trzecią. Ona ma coś takiego w sobie, ze chyba uzależnia:-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Elu. Rzeczywiście ona ma coś w sobie i również jeszcze do niej wrócę.
    Pozdrawiam ciepluko;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta przepiękna, pasy ażuru świetnie komponują się z pasami kolorowymi. To już kolejna odsłona tego wzoru która widziałam w ostatnim czasie i z każda kolejna nabieram coraz większej ochoty na wydzierganie podobnej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzierga się bardzo przyjemnie, jak najbardziej zachęcam ;) Na razie myślami, ale ja przymierzam się do zrobienia tym wzorem kolejnej :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Dziękuję za . :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Zapraszam na tą i inne włóczki do sklepu Zeberka: www.sklep-zeberka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna w wersji kolorowej! Takiej jeszcze nie widziałam :-) I zdjęcia takie piękne. A dużo "resztek" na nią poszło? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) To była końcówka włóczki, nitka w całości w której kolory tak właśnie przechodziły, poszło około 85 gram ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Jakie śliczne kolorki tej Ingi Ci zostały, chyba specjalnie te resztki czekały na ten wzór bo komponują się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :) ja jestem bardzo zadowolona z tego, co wyszło, miło że innym też przypada do gustu :)

      Usuń
  8. Iwonko, piękna chusta w moich ulubionych kolorkach, ładne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Iwonko wszystkie prace są rewelacyjne,to jak pani dzierga jest wrecz dopieszczone do samego konca.Cuda ,cudenka.Przepiękne.Jestem pani fanką,zagladam i podziwiam,pozdrawiam serdecznie z Niemiec

    OdpowiedzUsuń