poniedziałek, 27 lipca 2015

Chusta Silver Touch Lace Shawl

MOJE PIERWSZE TESTOWANIE ;-)

to wydziergana chusta, na którą wzór do przetestowania w języku polskim otrzymałam od Dagmary - Yellow Mleczyk 

Silver Touch Lace Shawl

Wzór jest dostępny po polsku i po angielsku pod poniższym linkiem:

lub bezpośrednio u projektantki - Yellow Mleczyk  :-)

                                                                                                                                                                                  Tak naprawdę to moja pierwsza ażurowa chusta.

I pierwszy raz korzystałam w całości z opisu, który jest bardzo starannie opisany.
Dagmara, dziękuje za zaufanie ;-)
chętnie wydziergam kolejną ;-)

Oto efekt:



A skoro mam już jedną to chyba czas dołączyć do grupy 12 chust i szali w jeden rok,
w końcu do zrobienia zostało tylko 11 sztuk ;-)
Zima za pasem (no prawie :)) to i upominki jak znalazł, tylko jak tu robić i nie pochwalić się,
bo co to za upominek znany oczom.

A teraz zmykam kończyć sweterek dla córki, który odszedł na drugi plan..
Chustę zrobiłam drutami nr 4 z jednego motka Samara Super Angora 500m






















18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! i zdjęcia cudne! Dziękuję za test i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmara, to ja dziękuje, że dzięki Tobie mogłam ją wydziergać ;-)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ażur i kolorek fajny, chustę już widziałam na fb i jak najbardziej przyłącz się do zabawy, też biorę udział i z chustami i z czapkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale to zasługa Dagmary.
      Do zabawy nawet się zgłosiłam i ciągle oczekuje na przyjęcie.Twoje chusty widziałam, są śliczne, a i czapki śliczne
      Pozdrawiam;-)

      Usuń
  5. Ach, jakie cudne zdjęcia:) Chusta przeurocza w tym kolorze, w tych plenerach, na tej modelce:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, lubimy jak podoba się innym to co zrobimy;-)
      Kolor-kiedyś kupiłam bo mi się podobał i tak czekał, a plener pod nosem ;-)
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie wpadłam na to, by w trakcie blokowania pikotki w niektórych miejscach wyciągnąć, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chociaż to troszkę przypadkowo, a to dlatego tak mi się udało bo podobają mi się chusty z zębami.

      Usuń
  7. Śliczna chusta i świetna sesja. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, znowu napisze, że miło jest jak innym się podoba efekt naszej pracy.Sesja tak leniwie,koło domu ;-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Bardzo łądna chusta i super fotki w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i zwiewna chusta. Kolor nie dla każdego a Pani wygląda w nim słonecznie. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja jestem pełna podziwu juzżwczoraj podziwiałam i dzisiaj znowu ,rewelacja,myśle ,ze i ja sobie poradzę.Piękna i super modelka,której we wszystkim co m,a na sobie dobrze ,pozdrawiam serdecznie Leokadia

    OdpowiedzUsuń