piątek, 21 listopada 2014

Niebieski w połączeniu z Ingą :):)









4 komentarze:

  1. Wszystkie kołowce są wspaniałe. Bardzo dopracowane. Z miłą chęcią będę zaglądać;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam do zaglądania ;)

      Usuń
  2. Witam, przez przypadek trafiłam na Twój blog i jestem zachwycona! Piękne kołowce i kwardratowce!. Sama zrobiłam na razie jeden "owalny" kołowiec, ale daleko mi do takiej ilości, jak Twoja. Z przyjemnością będę zaglądać co nowego powstało! Sama niestety bloga nie posiadam, ale chętnie buszuję w internecie, szukając inspiracji. Włóczki Warmii są super, mam z nich kilka swetrów z pojedynczej nitki Ingi. Włóczka jest świetna, trochę się mechaci, ale to 100% wełny, więc trudno tego uniknąć. A jeszcze jak chodzi się w tych swetrach non-stop..
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i miłe słowa. :) Ja z Włóczek Warmii bardzo często tworzę sweterki, szale i inne wymysły..;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń